Corona maatregelen FysioSupplies
NieuwsNaar aanleiding van de Corona crisis en de snel veranderende omstandigheden, hebben wij als organisatie besloten het advies van het RIVM op te volgen en onze verantwoordelijkheid te nemen om verdere verspreiding van het virus te verkleinen. Dit betekent dat wij maatregelen hebben getroffen gericht op onze externe- en interne omgeving. Onze maatregelen zijn er ook op gericht om de continuïteit van onze werkzaamheden zo goed mogelijk te waarborgen, opdat wij u als zakelijke en particuliere klantrelatie zo goed mogelijk kunnen blijven bedienen.
Externe maatregelen zakelijke markt
We zullen fysiek contact met u, uw medewerkers en organisatie tot tenminste 6 april 2020 vermijden. Fysieke afspraken die gepland staan in deze periode zullen hiermee opgeschort worden. We zullen contact met u opnemen om samen met u te bepalen wanneer er een nieuwe afspraak gepland kan worden.
Beschikbaarheid en leverbaarheid producten
We doen ons uiterste best om alle bestellingen zorgvuldig en op tijd te kunnen leveren. Door de Corona situatie is er een enorme toename in vraag ontstaan op de volgende productcategorieën:
- Ontsmettingsalcohol
- Vernevelaars
- Thermometers
- Reinigingsmiddelen
Ten aanzien van bovenstaande productcategorieën en producten willen wij u dringend doch vriendelijk wijzen op het volgende. Wij kunnen door de ongewone omstandigheden en enorme toename in logistieke drukte niet garanderen dat uw bestelling binnen de gebruikelijke levertijd geleverd wordt. We kunnen ook niet altijd garanderen dat het door u bestelde product uitgeleverd kan worden. We doen ons uiterste best de beschikbare voorraad te monitoren bij onze leveranciers, echter door de snel veranderende omstandigheden is dit een enorme uitdaging.
Wij blijven de ontwikkelingen over het Corona virus nauwlettend volgen en actualiseren de nieuwsberichten op onze social kanalen, blog en nieuwsbrief bij nieuwe, relevante informatie.
Heeft u vragen, neem dan contact op met onze afdeling klantenservice of uw accountmanager.
Ons interne infectieprotocol
We hebben hygiënemaatregelen getroffen voor al onze medewerkers. We verkleinen hiermee de kans dat onze medewerkers besmet kunnen raken door micro-organismen.
Ons magazijnpersoneel werkt in shifts om de kans op overdracht te verminderen. Overige afdelingen werken vanuit huis.
Om het risico te verkleinen dat het Corona virus via contactoppervlakten en producten verspreid wordt zijn ook maatregelen getroffen. Producten worden geprotocolleerd verwerkt. Dit betekent:
- Hygiënisch verantwoord ingenomen;
- Gereinigd en gedesinfecteerd waar nodig;
- Magazijnmedewerkers werken met latex handschoenen aan.
Hiermee beperken we de risico’s vanuit het product.
Onze algemene bereikbaarheid
Onze organisatie is momenteel ingericht om zoveel mogelijk afdelingen en medewerkers vanuit huis te laten werken. We zijn hierdoor via onze gangbare communicatiekanalen, telefoon en mail te bereiken voor uw vragen.
Reacties (0)