Uw begrip t.a.v. onze bereikbaarheid en levertijd(en).
NieuwsGeachte klant,
Het team van FysioSupplies blijft in deze voor iedereen moeilijke periode onverminderd doorgaan haar dagelijkse werkzaamheden voort te zetten voor al onze zakelijke- en particuliere klanten. Dit gaat helaas niet altijd zonder uitdagingen ten aanzien van onze bereikbaarheid, levertijden en voorraad.
Graag uw begrip voor het volgende:
Onze bereikbaarheid
Onze afdeling klantenservice wordt geconfronteerd met een enorme toename in vragen via de telefoon en mail. Het klantenserviceteam doet haar uiterste best om alle telefoontjes aan te kunnen nemen en goed af te handelen. Dit geldt ook voor de verwerking van al het mailverkeer.
We vragen uw begrip voor het feit dat we in de huidige situatie niet altijd kunnen garanderen dat uw direct vraag wordt afgehandeld conform onze gebruikelijke reactietijd.
Onze levertijden
Onze logistieke afdeling wordt geconfronteerd met een enorme toename in het aantal orders dat dagelijks verwerkt moet worden. Het logistieke team is opgeschaald om ervoor te zorgen dat we alle orders zo veel mogelijk op tijd uit kunnen leveren.
Ten aanzien van levertijden vragen we uw begrip dat we niet kunnen garanderen dat uw order conform de gebruikelijke levertijd geleverd wordt.
Voorraad
Door de onzekere situatie nationaal en internationaal kunnen we niet garanderen dat alle producten onverminderd leverbaar zullen blijven. De producten zullen wij z.s.m. uitzetten op onze website wanneer bekend is dat deze niet meer leverbaar zijn. Hiermee hebben we dagelijks intensief contact met onze leveranciers.
We blijven hard werken om de zorg goed te kunnen blijven beleveren, zodat zij zich kunnen focussen op het helpen van patiënten.
Team FysioSupplies rekent op uw begrip en dankt u hiervoor. Laten we in deze periode allemaal een beetje op elkaar letten.
ENGLISH,
Dear valued customer,
During this difficult period which affects us all, the FysioSupplies team continues its daily activities to serve our business and private customers in the best possible manner. Unfortunately, this does not come without challenges with regards to our accessibility, delivery times and stock.
We kindly ask for your understanding for the following:
Our accessibility
Our customer service department is facing an enormous increase in questions by telephone and e-mail. The customer service team does its utmost to answer all calls and handle them properly. This also applies to the processing of all e-mail traffic.
We ask for your understanding that in the current situation we cannot always guarantee that your direct inquiry will be handled according to our usual response time.
Our delivery times
Our logistics department is facing an enormous increase in the number of orders which have to be processed daily. The logistics team has been expanded to ensure that we can deliver all orders on time as far as possible.
With regards to our delivery times, we kindly ask for your understanding that we cannot guarantee that your order will be delivered within the usual delivery time.
Stock
Due to the uncertain situation, nationally and internationally, we are unable to guarantee that all of our products will remain available. We are in continuous contact with our suppliers to evaluate the situation. We will remove products from our website as soon as these become unavailable.
We continue to work hard to supply all healthcare institutes properly, to enable them to focus on helping their patients.
Team FysioSupplies counts on your understanding and thanks you for this. During this period, let’s all pay close attention to each other.
Reacties (0)